Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

Host8

11. 3. 2011 12:24
Adopce není řešení

nelze problémy nemocných, dětí a dalších slabých řešit charitou, ale jen řádně fungujícím sociálním systémem. Ten apel by měl znít - změňme jej, aby se ten, kdo má snahu mohl vrátit zpět.

0 0
možnosti
L

lesicatko

11. 3. 2011 12:35
Re: Adopce není řešení

Pekné kredo  paternalizmu - nerozumiem, prečo by nutne musel existovať socialny systém, ak by to zvladla charita.

Skôr tam, kde to už nepokrýva charita by mal byť socialny systém...

Diabetici, celiatici, hypertonici, astmatici a pod veĺmi často riešia aspoň časť svojich problémov cez svojpomocné organizacie. Takže ?

0 0
možnosti
S

Silvana

11. 3. 2011 12:04
Tak to ne

Víte, když si to pro sebe shrnu - studovala jsem sedmáct let, nyní pracuji, pracovala jsem i při mateřské. Přispívám do průběžného důchodového systému ač mi je nyní sdělováno, že sama z důchodu nevyžiji, takže si šetřím, musím vychovat a uživit své děti a zajistit jim přístup ke vzdělání a budoucí kvalifikaci. Bydlení budu splácet až do důchodu, protože světe div se, byt mi nikdo nepřidělil, takže jsem neměla co levně odkoupit... Mám vidinu toho, že za pár let se budu starat o rodiče - a pozor! Měla bych se starat o člověka, který není ve své situaci rozhodně bez viny? I ty Vámi zmiňované bezvýznamné pokuty dostal vlastní vinou, ne?

Proboha, proč?

Autorko, dáte-li chudému rybu, nasytíte ho dnes, naučíte-li ho rybařit, nasytíte ho navždy - takže místo pětikoruny na rohlíky bych - možná - koupila milému bezdomovci ze severních Čech lístek na autobus, aby si jel šupem zařídit vše potřebné do místa bydliště - protože to, že je chuderka v Praze bez pomoci jsou jen výmluvy a kecy. HOWGH

0 0
možnosti
L

lesicatko

11. 3. 2011 11:19
A pritom to je tak jednoduché

Adopcia  je vztah.

A adopciou dieťaťa z detského domova sa skutočne v podstate adoptuje bezdomovec.

Však veľa ich prave z decakov vychádza.

0 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4157x
Jsem pedagog a publicistka - ale také matka a hlavně žena. Hodně věcí mě štve, vadí mně nespravedlnost, ale přesto si myslím, že nesmíme dovolit, abychom všichni začali vidět svět a budoucnost černě.

Seznam rubrik