Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AH

penelope9

10. 4. 2011 12:28
Re:

Ano, citát: "Nechtěl jsem JAKOUKOLIV ANI JINOU protislužbu," moji úvahu hodně podpořil. Prostě se někdo při čtení projevu ztratil mezi řádky...to moc přesvědčivé není - ať už to je jakkoli...

0 0
možnosti
IB

isabell

10. 4. 2011 11:38
...

Všechno jste trefila perfektně R^

Pan Bárta, ať už má proslov napsaný, nebo řekne sem tam jednu větu z hlavy, působí vždy velice nevěrohodně.

 Jeho čtená obhajoba ohledně "půjčky" pro Škárku, kdy vyřkl: že po něm nechtěl JAKOUKOLIV ANI JINOU protislužbu, mě rozesmála opravdu na dlouho.

Výrok Johna, že Bárta půjčil Kočí půl mega "na ty její kabelky", byl nechutný a dnešní výroky paní Klasnové, že je Vítek ohledně peněz poněkud lehkomyslný a že pomoc v nouzi nabídl všem, protože někteří přišli až o dvacet tisíc (sic!), to jenom dorazily....

0 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4157x
Jsem pedagog a publicistka - ale také matka a hlavně žena. Hodně věcí mě štve, vadí mně nespravedlnost, ale přesto si myslím, že nesmíme dovolit, abychom všichni začali vidět svět a budoucnost černě.

Seznam rubrik