Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RW2

Roger Wilco 2

28. 1. 2011 13:15
.

Mně jednou volala jakási madam, že má pro mě  překvapení a že jsem vyhrál nějaký drahý zájezd. Jedinou podmínkou bylo jít na nějakou prezentaci šuntů a tam si ho vyzvednout (jistě po procesu vymývání mozků). Tak jsem jí odpověděl, že mám pro ní také překvapení. že jí svojí výhru přenecjám a jestli to chce písemně a nemám někde něco podepsat, že se výhry vzdávám.  Škoda, že jsem neviděl ten její kyselý ksicht  ;-D

0 0
možnosti
PK

dolch

28. 1. 2011 13:21
Re: .

Já nedávno vyhrál asi 10 000 000 od Readers Digest, ovšem pod podmínkou, že do sedmi dnů odpovím. Ale smůla, nějak jsem to nestihl ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4157x
Jsem pedagog a publicistka - ale také matka a hlavně žena. Hodně věcí mě štve, vadí mně nespravedlnost, ale přesto si myslím, že nesmíme dovolit, abychom všichni začali vidět svět a budoucnost černě.

Seznam rubrik