Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lost

27. 1. 2011 11:05
jasně teď zase bude hon na rodiče, kteří dítěti jednu trhnou

:-)

0 0
možnosti
MN

boruvka

27. 1. 2011 10:06
Chování rodičů

tohoto chlapce je neobhajitelné, neomluvitelné a  žádné polehčující okolnosti by jim neměly být přiznány. Velkou vinu na zubožení chlapce mají také učitelka a sociální pracovnice. Věděly, že je to problematická rodina,  přesto chlapce neochránily. K čemu tedy sociálky vlastně máme?

0 0
možnosti
BB

Beránek boží

27. 1. 2011 11:44
Re: Chování rodičů

Já nechápu hlavně jeho učitele a lékaře, sociálka to dítě možná v kritické době ani nemusela vidět.. Ať mi nikdo neříká, že ti rodiče působili vzorně, když už podle tisku měli problémy se sociálkou dříve... To opravdu nikomu nedocvaklo, že je s těmi údajnými alergiemi něco v nepořádku.

0 0
možnosti
PC

p_c

27. 1. 2011 6:00
Pravda

Jen člověk, který v dětství poznal hodně lásky může být dobrým rodičem

0 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4157x
Jsem pedagog a publicistka - ale také matka a hlavně žena. Hodně věcí mě štve, vadí mně nespravedlnost, ale přesto si myslím, že nesmíme dovolit, abychom všichni začali vidět svět a budoucnost černě.

Seznam rubrik